Momotoro Momotoro
58
BLOG

Wielka Noc

Momotoro Momotoro Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 5
Trud za nami dni czterdziestu
pełnych trosk i krzątaniny,
by nie zagubić samego siebie
i tego, co najważniejsze.
Nie prezenty i życzenia,
nie uśmiechów pełen bukiet,
nie potraw pełen stół,
nie głosów bliskich pełen dom.
Wszystko to, to tylko odblask 
tego, co przed dwoma mileniami się stało.
Przyjmij to człowiecze słaby, że twój Pan i Bóg
wstąpił w piekła bramy, by rozsadzić śmierci oścień.
Uwierz, że Zmartwychwstał też dla Ciebie,
byś nie umarł, lecz byś żył.
Byś usłyszał kiedyś: "Witaj, Moje dziecie, w Niebie!"
Christus resurrexit! Resurrexit Vere!
Momotoro
O mnie Momotoro

Najcześciej mówią mi Wodek. Nie jest to błąd, że nie napisałem "ł". Trudno inaczej zdrobnić imię Wodzisław:). Urodziłem się kilka dni przed zakończeniem stanu wojennego. Z lat 80' nic szczególnego nie pamiętam, a z 90' szkołę podstawową i kawałek technikum. Dojrzewanie i studia to już poprzednia dekada. Po 10 kwietnia 2010 roku zmieniło się bardzo wiele nie tylko do okoła mnie, ale także i we mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo