Momotoro Momotoro
145
BLOG

Proces...

Momotoro Momotoro Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

W piątek byłem na spotkaniu autorskim p. Wojciecha Sumlińskiego. Po głównej części, w czasie przeznaczonym na pytania, zapytałem mniej więcej o to, czy ponowne przekazanie śledztwa p. Witkowskiemu jest tak samo trudne, jak przedstawienie zarzutów karnych eksprezydentowi? Odpowiedział mnie więcej w taki sposób:

1. Odbyło się spotkanie w tym temacie z Ministrem Sprawiedliwości Zbignieiwem Ziobro.

2. W rozmowie padła deklaracja, że śledztwo zostanie przekazane p. Witkowskiemu.

3. Przekazanie nastąpi po zakończeniu procesu kanonizacyjnego.

Co byście zrobili, bądź co by Wam przyszło do głowy, gdybyście o czymś takim usłyszeli?

Momotoro
O mnie Momotoro

Najcześciej mówią mi Wodek. Nie jest to błąd, że nie napisałem "ł". Trudno inaczej zdrobnić imię Wodzisław:). Urodziłem się kilka dni przed zakończeniem stanu wojennego. Z lat 80' nic szczególnego nie pamiętam, a z 90' szkołę podstawową i kawałek technikum. Dojrzewanie i studia to już poprzednia dekada. Po 10 kwietnia 2010 roku zmieniło się bardzo wiele nie tylko do okoła mnie, ale także i we mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka